خانم دکتر صورتی

ابن سینا

حق دارن اوزبکها و عثمانی ها اینقدر وقیحانه بزرگان این کشور رو به نام خودشون ثبت کنن . جالب بود دیدن این متن ! .. یاد احمقی افتادم که تاکید داشت ابن سینا اوزبک هست!  و من به عقلم مراجعه نکردم و یه نگاهی کنم شاید ویکی پدیا به من بگه که ابن سینا اهل کجا هست. خنده دار مسئله این هست که ابن سینا  کتابهاش رو به زبان فارسی و عربی نوشته و اوزبکهای روس زبان  که البته خود اوزبکستان جزئی از ایران هست به زبان روسی صحبت می کنند ! از همه با مزه تر اینکه بیشتر اسناد و کتابهای بزرگان ایران در کشور روسیه نگهداری می شه ! و من نمی فهمم چرا روسها همه اسناد ما تا زیرپوشمون رو هم بایگانی دارن و ما اینقدر بی خبریم ! ظاهرأ باید خداوند رو شاکر باشیم که زنده ایم و نفس می کشیم و این روزهای پر از خفت رو می بینیم و نمی تونیم بگیم نبوده و ندیدیم...روزکی چند در جهان بودم...

۵ ۱
محسن رحمانی
۰۷ خرداد ۲۲:۱۲
خوب علتش اینه اونا متولد سرزمینی بودن که قبلا جزء ایران بودن والان از ایران جدا شدن به همین علت میگن مال کشور ماست
ولی دراصل دیگه ایرانی هستند چون اون زمان جز ایران بودن اون سرزمین .
سروش .
۰۸ خرداد ۰۳:۵۳
ببخشید بابت این انتقاد، ولی دلیل خاصی داره که به جای «است» از «هست» استفاده می‌کنید؟!
ایمان
۰۹ خرداد ۱۶:۳۷
پورسینا که هیچ خود اون سرزمین جز ایرانشهر بزرگ ماس.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در این وبلاگ روزمرگی‌ها و دغدغه‌هایم را ثبت می‌کنم.
از اینکه مرا می‌خوانید، متشکرم.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان