خانم دکتر صورتی

یک تجارت موفق

در ارتباط با عدم‌ موفقیت بسیاری از فروشگاه های اینترنتی که نام آنها به کلمه “کالا” ختم می شود که وام گرفته شده از #فروشگاه_اینترنتی  #دیجیکالا است، همین بس که اولین اصل شروع یک تجارت موفق که همانا ایجاد یک #برند خاص و منحصر به فرد است  را رعایت نکرده اند و به خود زحمت انتخاب نامی تاثیر گذار را نداده اند. شاید این افراد حتی نمی دانند که با این کار در یاد آوری برند مرجع که همان دیجیکالا است و قدرت گرفتن آن که یکی از رقبای آن ها محسوب می شود در تلاشند. شما در ایجاد یک تجارت موفق، خواه  این تجارت اینترنتی باشد یا غیر آن به اولین ویژگی که نیاز دارید خلق یک برند جدید است.  در همین راستا صاحبان تجارت های آنلاین دست به اشتباه بزرگتری می زنند و آن همانا ساخت وب سایت اینترنتی خود با قالبی دقیقا شبیه دیجیکالا است و شرکت های  به اصطلاح طراحی وب سایت و سازندگان فروشگاه های اینترنتی به این معضل نیز دامن می زنند
۷ ۰
رضا `پسر از جنس پدر`
۱۳ خرداد ۲۲:۲۰
بله تا الان فک کنم 200 فروشگاه اینترنتی به نام دیجی کالا دیدم . بعضی از صاحبان تجارت آنلاین خلاق نیستند و فقط به فکر فروش هستند و بزینس خودشون اصلا توجه نمیکنند و در آخر باعث شکست خودشون میشه .
دنیای ریاضی
۱۴ خرداد ۱۴:۵۹
راستی دلیل این کار چیه اصلا !؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در این وبلاگ روزمرگی‌ها و دغدغه‌هایم را ثبت می‌کنم.
از اینکه مرا می‌خوانید، متشکرم.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان