خانم دکتر صورتی

پنجمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی از نگاه ریالی!

دیروز ثبت نام آزمون استخدام دولتی تمام شد. بد نیست ثبت نام کنندگان را از نگاه ریال‌هایی که هزینه کردند هم ببینیم! توجه داشته باشید که من این کامنت را دو روز قبل از 31اردیبهشت مشاهده کردم و تعداد بیش از 99هزار نفر هست!

۱۰ ۰
حصار آسمان
۰۱ خرداد ۰۹:۴۸
سهم رشته من فقط یه نفر بود! بیخیالش شدم. چون اون یه نفرم حتی یه پارتی دار براش پیدا کردن تا حالا
سارا سماواتی منفرد
۰۳ خرداد ۰۷:۴۷
این هم یک روشه پول درآوردن هست دیگه بر اساس قانون ارقام کوچک
خدا بده برکت ...
پسر از جنس پدر
۰۳ خرداد ۲۲:۲۸
خوب ببین این همه پول که جمع شده باید یه خرج بشه بالاخره سفره نظام و دخل و خرج دولت باید از یه جای در بیاد .

پاسخ :

چرا از جیب مستضعفین؟
آلاء .
۰۴ خرداد ۰۱:۳۸
هعععی روزگار
پسر از جنس پدر
۰۴ خرداد ۰۲:۲۳
چون قانون هست که باید از جیب مردم بخوری تا رشد کنی . امیدوارم روزی درست بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در این وبلاگ روزمرگی‌ها و دغدغه‌هایم را ثبت می‌کنم.
از اینکه مرا می‌خوانید، متشکرم.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان