خانم دکتر صورتی

کاش بیشتر میفهمیدمت پدر.

هنگامی که  ۴۰ سال سن داشت چشمانش را از این دنیا بست در ان سن او ۴ فرزند پسر داشت و عاشق انها بود اما حال من ۳۴ سال سن دارم و ۶ سال تا ۴۰ سالگی فاصله دارم ...امشب چشمانم که به تصویر شما افتاد چقدر دلم سوخت... روحت شاد و یادت گرامی 
کاش بیشتر میفهمیدمت پدر.
۲۵ ۳
پســـــــــــــر روزگــــــــــار
۲۹ خرداد ۰۱:۲۲
خدا رحمتشون کنه ...

دلتون شاد ...
علی ابن الرضا
۳۱ خرداد ۲۰:۵۱
غریق رحمت باشند
مهدی صالح پور
۰۳ تیر ۱۲:۱۹
هومم... :(
حوا بانو
۰۴ مرداد ۲۰:۴۶
خدا رحمتشون کنه. :(
علیــ ـرضا
۱۰ مرداد ۲۱:۴۹
خدا بیامرزتش
mr point
۰۴ شهریور ۱۱:۰۳
کاش قدرشون رو تا هستن بدونیم که گاهی خیلی زود دیر میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در این وبلاگ روزمرگی‌ها و دغدغه‌هایم را ثبت می‌کنم.
از اینکه مرا می‌خوانید، متشکرم.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان