خانم دکتر صورتی

خوشبخت بودن

خوشبخت بودن و اینکه احساس خوشبختی کنیم دست خودمون دیدگاهمون و رفتارهای ماست. باید یاد بگیریم با آج هایی که به سمت ما پرتاب میشه و هرکدامش میتونه دخل ما رو بیاره چطور امپراطوری خودمان را بنا کنیم.
شرایط بد نیست چرا خیلی ها در دنیا آرزوی جایگاه فعلی مارو دارن ولی محرومند ازش این دیدگاه و نگرش ما به دنیای اطرافمون هست که باعث شده دنیا و شرایط رو بد ببینیم.
۸ ۰
ایمان
۰۳ خرداد ۱۲:۳۹
شعر میگین؟

پاسخ :

؟ متوجه نشدم.
ایمان
۰۳ خرداد ۱۹:۵۵
ینی اینایی که اینجا فرمودین شعرن(که اکذب اوست احسن او)یا این آج و اینا رو واقعا خودتون باور میکنین؟
** دلژین **
۰۳ خرداد ۲۰:۰۵
کم پیش میاد نگاه کنم دنبال کننده هام چه کسایی هستن...
امروز دیدم شما رو در قسمت دنبال کننده ها م :)
جذب اسم و چهره اتون شدم...
انگار که یه آشنا دیده باشم :)
حس جالبی بود...
متن لایک داره 

پاسخ :

خواهش می کنم.
ا. گلشنی
۰۴ خرداد ۱۴:۴۸
سلام
متنی رو که نوشتین قبول دارم ، گاهی حسرت خوردن به جایگاه دیگران و ندانستن مشکلات این افراد در این جایگاه و حتی به دست آوردنش، باعث شده از زندگی واقعی عقب افتادگی پیش بیاره و نتونن موفق بشن و کارشون شده حسرت خوردن و بد و بیراه گفتن به همه .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در این وبلاگ روزمرگی‌ها و دغدغه‌هایم را ثبت می‌کنم.
از اینکه مرا می‌خوانید، متشکرم.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان